mandag 12. juli 2010

catitude.

jeg tror jeg nettopp har funnet ut hvordan jeg kan tjene nok penger til å flytte for meg selv.
alt jeg trenger å gjøre er å hoppe.

forøvrig har en av naboene gått til anskaffelse av en vuvuzela. jeg vurderer meget sterkt å jakte ned personen med ljå og tåkelur.

i dag har det regnet, så jeg har egentlig bare vært inne og sett på tv. og sett på at pus har sitti på gulvet og sett på meg. det er hobbyen til pus; å sitte rett foran meg og glo på meg. han kan lett sitte sånn i flere timer. godt å vite at det finnes noen med mindre å finne på enn meg, i det minste.

i dag fant jeg forøvrig ut hvor han har det fra;

Janne Thorkildsen Har ei katte som ikke er veldig smart.Hu ligger i øverste trinnet på trappa,og ramler ned på gulvet i søvne,ca 2,30m.Får veldig vondt hver gang,men går rett opp på samme sted og legger seg igjen..dum katte det gitt:))))
2 hours ago · Comment · Like

han arvet det av mora si. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar