onsdag 19. desember 2012

I know, I know..

..jeg suger.
Men det er så mye TING, også når alle tingene ikke skjer vil jeg bare gjøre ingenting.

Nå er jeg litt oppegående akkurat nå, så da gadd jeg å skrive litt. Bare fire vakter igjen i blomsterbutikken, så er jeg ferdig der! Og for første gang på mange år har jeg fri både lille julaften, julaften, første, andre og tredje juledag. Det skal bli digg, da skal jeg lese alle bøkene jeg har skyvi til side dette semesteret. Altså alt som ikke er pensumlitteratur. Gleder meg allerede!

I dag har jeg jobba, og så sløva, og så ordnet litt mer julegaver. I år blir stort sett alt hjemmelaget, noen av dem er tidkrevende, og jeg begynner å bli nervøs for at de ikke skal rekke å bli ferdig til de skal leveres.. Vi krysser fingrene!

I morra skal jeg være flink jente og lage drops og karameller, fortsette med julegavelaging og pakke inn det som er klart. Kanskje jeg til og med rekker å rydde rommet når jeg først er flinkis.. xD

Siden det blir en lang dag i morra bør jeg vel kanskje legge meg litt. Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar