søndag 2. desember 2012

twice in a day

Jaggu ass. Detta er sikkert bare fordi jeg er nyoppstartet her igjen.

I dag har jeg vært i bursdag for å feire at fettern min, Thomas, fylte 25 (ET KVART ÅRHUNDRE!) på tirsdag. Tante stilte med karbonadesmørbrød (om nom nom) og Pavlova (om nom nom), så det var en vellykket bursdagsfeiring.
Vel hjemme ryddet jeg rommet som har blitt forsømt siden en gang for lenge siden midt oppi all porteføljeskrivinga, og nå sitter jeg her som et slakt og glaner delvis på laptopen og delvis i veggen mens jeg delvis pønsker ut hjemmelagede julegaver og delvis ser på Ghost Adventures. Multitasking, motherfucker!

Nå døde hjernen min spontant, og så satt jeg bare og glante på skjermen i tre minutter. OG. Jeg har en følelse av at klokka er typ TI, også er den bare NI. Aaaaw yeeeeeeah. Likevel er jeg så trøtt at klokka like greit kunne vært to om natta, egentlig. Men jeg vil jo ikke legge meg ni, ni er for pingler og sånne som skal opp midt på natta. Jeg skal ikke opp midt på natta. Jeg skal sove til minst åtte.

Tror jeg bare skal se på Ghost Adventures nå, egentlig. Hjernedød underholdning på sitt beste er å se tre menn i 30-åra løpe rundt og oppføre seg som 15-årige jenter som leker Bloody Mary. "OHMIGODOHMIGODOHMIGOD, DID YOU SEE THAT?"

Nå skal jeg eta cashewnøtter og drekka 7-Up Free med isbiter, fordi nam.
Men først skal jeg fylle varmeflaskene mine og pakke meg inn i pledd og dyne, for det er fuckings iskaldt ute - og dermed også ganske kjølig inne. Brr! Syns våren kan komme snart, jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar