tirsdag 4. desember 2012

all that random shit.

Nå hadde jeg egentlig tenkt til å skrive noe her, men så ombestemte jeg meg. Men så ombestemte jeg meg først etter jeg hadde trykket på "Nytt innlegg", så da måtte jeg jo nesten skrive noe..

Jeg eter rekechips og ser på Ghost Adventures og merker at jeg er greit trøtt og skal straks ta kvelden. Har to varmeflasker og er innpakket i pelspledd og dyne. Frysepinn i dag!
Jobb i dag gikk greit. Må jobbe i morra og onsdag også, og så har jeg fri helt til neste onsdag! :D
I morra blir forøvrig en lang dag - 07:17-bussen til Drammen sammen med Fanny for å møte Kristine på skolen så vi kan pugge anatomi. Så må jeg ta 12:54-toget til Gulskogen, rusle rundt der en time og så jobbe 14-20 før jeg kan dra hjem og sløve.

Jeg føler litt at dagene går i ett nå. Gleder meg til eksamen er overstått, så er det kun jobbing som står igjen. Blir ikke noen ordentlig juleferie i år heller, nei..
Men jeg gleder meg som en julunge på nyttårsaften til 22. desember, for da skal jeg til Oslo sammen med Irene for å møte Marne og utveksle julegaver! Det blir kos, det.
Og torsdag til uka skal Irene og jeg på kino og se Hobbiten! :D Har litt å se fram til da.

Nei. Nå skal jeg se ferdig denne episoden av Ghost Adventures, og så skal jeg legge meg.
Nå er dere oppdatert på hva som har skjedd i dag, og hva som skjer fremover. Så da veit dere det.

Natta ass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar